The Ultimate Shortcut Bundle
Get all weapons and gadgets unique to all four classes, all upgrades for both air and ground vehicles, and all co-op weapons in the ultimate shortcut bundle! This massive pack immediately unlocks all 119 weapons, gadgets, and vehicle upgrades from all other available shortcut packs.These items are normally unlocked by earning experience while playing as the different classes, using the available vehicles, and by completing the co-op campaign.The Ultimate Bundle literally contains too many items to list in this space! For a complete listing of all of the items in this bundle, please refer to these individual packs and their respective descriptions: Kit Shortcut Bundle, Air Vehicle Shortcut, Ground Vehicle Shortcut, and Co-op Weapons Shortcut.