The Outer Worlds 2 – Digital Artbook & Soundtrack
This is additional content for The Outer Worlds 2 and does not include the base game. The Digital Artbook and Soundtrack are included with The Outer Worlds 2 Premium Edition and Premium Upgrade Edition.