It’s a rip-roarin’ good time in the wild, wild west! Get a chock-full of laughs and abilities with these special pants. Spin around and attract more studs with the Tornado Pants. Put on your Prospector Pants and spawn more high-value studs. Get all fired up with the Hot Pants and jump higher with the Jack Rabbit Pants. There’s even more action with new characters: Old Ollie, Wild Will, Sudds Backwash and Rootbeer Belle.