TEKKEN 8 - Fahkumram
Thunderous Roar Garuda The undefeated Muay Thai champion is joining the fight! While his wife and daughter are held hostage, Fahkumram remains under the control of the Thai military. With the belief that he will one day reclaim his sole purpose for living, Fahkumram has been sent to the battlefield in a military breaching vehicle. "If my wife and daughter can live to see another day, then I won't waver to take another's life. I will become an avatar of the great Garuda!" Content - Fahkumram as a playable character *Bundles which include the above content are also available. Be careful of duplicate purchases.