Surviving Mars - Project Laika (PC)
Animal Farm Breed up to eight different farm animals in the Martian pastures including cows, chickens, pigs, and more. Farm animals can be raised for food in the new in-Dome Ranches or Outdoor Ranches, depending on their size, and consume more water than crops. Martian’s Best Friend Project Laika features 25 different pets, ranging from your usual suspects like cats, dogs, and rabbits to some unexpected critters like llamas, penguins, platypuses. Once you terraform the planet enough, pets will go outside to explore nearby bushes and trees.