Super Kids Racing : Mini Edition Demo
Super Kids Racing : Mini Edition offers wide variety of challenges which involves 5 different seasons with many different types of vehicles to choose from. Players will love to complete these challenges with their friends in split-screen multiplayer mode. Get ready for ultimate racing adventure with your friends and family. Features 1. 5 different challenges which involves Jungle, Snow, Lava, Roller Coaster, City environments. 2. 10 Levels in each season. In total there are 50 Levels with minimum 3 laps in each level. (Free version give access to 2 Levels in season 1, Buy Full Version to Unlock all features of the game.) 3. 50 different types of vehicles to play within the game. (2 Vehicles available to play in Free Version, Buy Full Version to unlock all features of the game.) 4. Suitable for all age group. Friends and family will enjoy playing this game. 5. Multi-language support in the game. 6. Both Keyboard and Controllers supported. 7. Split screen multiplayer mode enables player to play with their friends and family. 8. Keyboard Keys for Single Player (Arrow Keys and P key for Pause) (For Multiplayer use WASD for second player) Get Ready to race.........