Stellaris: Complete Soundtrack
From Paradox Development Studio’s original sci-fi title, Stellaris, comes the original soundtrack composed by Andreas Waldetoft including performances by the Brandenburg State Orchestral. Previously only available in the Stellaris Nova and Galaxy Editions, this soundtrack comes with over two hours fusion of melodic orchestral and synth music for you to enjoy, with themes that evoke discovery and far-reaching exploration through the vast expanse of space.