Enhance your adventure and achieve victory with the Razor Lemay pilot pack and her Pilot Ability: Power Chord. Blow enemies away with this maverick rocker. Includes the digital version of: *1 Razor Pilot Play as Razor Lemay, a trained fighter pilot and self-professed metal head, Razor serves as the Equinox’s mechanic and combat tactician. She’s tough, proud, and has no time for nonsense. Her hard-earned discipline keeps the whole team focused.