Splitgate 2 - Starter Pack
Become a Splitgate 2 founder and unlock exclusive weapon cosmetics and Splitcoin! The Splitgate 2 Starter Pack includes thee exclusive cosmetics: The Starting Lineup Tempo weapon cosmetic Starting Lineup Synapse weapon cosmetic Starting Lineup Trailblazer weapon cosmetic This Founder's pack also grants 500 Splitcoin. See you in the arena!