SOULCALIBUR VI - DLC14: Character Creation Set F
Celebrate 20 years of SOULCALIBUR with an all new Character Creation set! - DLC Introduction - Additional items for use in Character Creation (45 in total) These items include the following: - Crossover items from TEKKEN 7 (13 total) - Items brought back from SOULCALIBUR: Lost Swords (12 total) - Extra/special items (6 total) - Other Character Creation items (12 total) - New voices for custom male and female characters (1 each)