Sir Whoopass: WholeAss Emote Pack
Sir Whoopass has always had the fists, but now he’s got… the moves. Introducing the Emote Pack & Wheel, your all-access pass to a gallery of questionable body language, unnecessary workouts, and dance skills that really shouldn’t exist. Perfect for flexing on your enemies, confusing your allies, or just collapsing into a glorious ragdoll mid-battle. The pack contains the following timeless classics: The “F You” - the one finger salute Pushups - because cardio matters Wave - Hello? Cheer - yay! Applause - for yourself, obviously Kiss - the deadliest weapon of them all Ragdoll - gravity: the ultimate emote Point - it’s rude… unless you’re right Bootyquake - life of the party The Wave - unleash your inner slinky Disclaimer: ONLY 10 000 baby otters were harmed during the creation of this DLC.