Ship Graveyard Simulator 2 - Steel Giants DLC
NEW STEEL GIANTS TO DESTROY Prepare for the ultimate challenge in ship dismantling with the Steel Giants DLC for Ship Graveyard Simulator 2. New four colossals: a tanker, a gas carrier, a nuclear icebreaker, and a huge container ship. Each of them presents unique challenges and opportunities in those giants! NEW CHALLENGE - STEAM PIPES Face a new challenge - blocked passages through exploding steam pipes. Carefully plan to cut off their supply so that you can destroy these giants freely and safely. Cutting pipes in the wrong way can cause many complications. NEW CONTRACTS, FINDS AND ACHIEVEMENTS Take on new fresh contracts, discover hidden treasures, and unlock new achievements as you explore the massive shipswrecks in Steel Giants DLC. So grab your hammer and start demolishing these colossi!