SCAR Desert Skin
The SCAR is a medium assault rifle with high accuracy and fire rate. It was introduced shortly before the Lingshan Incident and today is used by all branches of the US military as well as various security forces and military contractors worldwide. This SCAR has a unique Desert camouflage variant.