The Japanese Manufacturers Pack includes 76 spare parts, liveries and rider suits, which will be added to your inventory to upgrade your Honda, Kawasaki, Suzuki and Yamaha motorcycles. - Honda: 1 official livery + 10 Performance parts for the CBR1000RR ABS 2019 - Kawasaki: 1 official livery, 1 rider suit + 10 Performance parts for the Ninja ZX-10RR 2019 - Suzuki: 1 official livery, 1 rider suit + 10 Performance parts for the GSX-R1000R 2019 - Yamaha: 1 official livery, 1 rider suit + 10 Performance parts for the YZF-R1 2020 The parts pack also includes 16 Pirelli front tyres and 16 rear tyres, and 4 Brembo Stylema front brake calipers compatible with all four Japanese motorcycles.