RiMS Racing : Japanese Manufacturers Package Xbox One
The Japanese Manufacturers Pack includes 76 spare parts, liveries and rider suits, which will be added to your inventory to upgrade your Honda, Kawasaki, Suzuki and Yamaha motorcycles. - Honda: 1 official livery + 10 Performance parts for the CBR1000RR ABS 2019 - Kawasaki: 1 official livery, 1 rider suit + 10 Performance parts for the Ninja ZX-10RR 2019 - Suzuki: 1 official livery, 1 rider suit + 10 Performance parts for the GSX-R1000R 2019 - Yamaha: 1 official livery, 1 rider suit + 10 Performance parts for the YZF-R1 2020 The parts pack also includes 16 Pirelli front tyres and 16 rear tyres, and 4 Brembo Stylema front brake calipers compatible with all four Japanese motorcycles.