The European Manufacturers Pack includes 76 spare parts, liveries and rider suits, which will be added to your inventory to upgrade your Aprilia, BMW, Ducati and MV Agusta motorcycles. - Aprilia: 1 rider suit + 10 Performance parts for the RSV4 1100 Factory 2020 - BMW: 1 rider suit + 10 Performance parts for the M 1000 RR 2021 - Ducati: 1 rider suit, 1 Black livery + 10 Performance parts for the Panigale V4 R 2020 - MV Agusta: F4 Claudio 2018 livery + 10 Performance parts for the F4 RC 2019 The parts pack also includes 16 Pirelli front tyres and 16 rear tyres, and 4 Brembo Stylema front brake calipers compatible with all four European motorcycles.