Raven Strike DLC Pack
Raven Strike, is the second downloadable content pack for Ghost Recon Future Soldier, and drops you in the heart of Russia. As a part of the world’s elite spec ops unit, you’ll face your toughest challenge yet in three all-new singleplayer missions and one new Guerrilla Mode Map. With over 5 hours of action-packed gameplay, Raven Strike gives you the ultimate Ghost Recon experience!