Radiant Reward Bundle
Be a light in the darkest night! The Radiant Reward Bundle contains the Radiant Comet Lantern, Radiant Comet Collector's Sails and Figurehead, 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a free bonus of 25,000 gold.