Planet Zoo: North America & Europe Bundle
Welcome thirteen amazing new animals to your zoo with the Planet Zoo: North America & Europe bundle! From the towering moose to, to the fire salamander, you can enthral your guests with a range of fascinating wildlife from around the world. THIRTEEN STUNNING NEW ANIMALS FROM EUROPE & NORTH AMERICA o Moose o Cougar o California sea lion o North American beaver o American alligator o Black-tailed prairie dog o Arctic fox o American bullfrog o Alpine ibex o Eurasian lynx o European fallow deer o European badger o Fire salamander 250+ BOLD NEW SCENERY PIECES o Build and decorate using fresh creative options inspired by picturesque European locations, including iconic cities such as Venice and Amsterdam. Erect ornate bridges over shimmering bodies of water; add native foliage including London plane tree, cork oak, and grape vine, and put up new medieval-themed animal signs. You can even ring in the holiday season with sparkling fairy lights and decorations – make your very own festive village or winter market! MASTER 2 NEW SCENARIOS o Welcome to Jameson Wildlife Park! Nestled within the lakes at the foot of the famous Blue Ridge Mountains, this newly developed attraction invites you to take over management duties. You’ll expand the zoo by clearing terrain in order to weave new habitats into the landscape, working around marshy wetland and letting your creativity flow while providing animals large, naturalistic habitats in which to thrive. o Al’s Pine Zoo’s owners want you to introduce as many different species as possible before the holiday season: are you up to the challenge? Try this festive new timed scenario and put your management skills to the test! Set at the snowy foothills of a towering mountain, this zoo contains three distinct zones based on Italy, France and Switzerland. To score highly, you’ll expand outwards from the mountain into these three country-themed regions and give your guests a European excursion they won’t forget.