Planet Zoo: Deluxe Upgrade Pack
Deluxe Edition Content: Bring the Wetlands to your zoo with the capybara, platypus, Asian small-clawed otter, spectacled caiman, Nile lechwe, wild water buffalo, red-crowned crane, and Danube crested newt. Build your dream Southeast Asia zoo with the sun bear, clouded leopard, Malaysian tapir, proboscis monkey, North Sulawesi babirusa, binturong, Ussuri dhole, and giant leaf insect. Take over management duties of Green Leaf Zoological in the rich and vibrant Brazilian Pantanal, the world’s largest wetland. Turn Kuala Bintu Taman into a profitable zoo in the heart of Perak, Malaysia, surround by a stunning tropical rainforest biome.