Planet Zoo: Americas Animal Pack
Explore the wilds of the Americas with the Planet Zoo: Americas Animal Pack! Embark on an adventure through the diverse ecosystems of North, South, and Central America and meet 7 amazing animals that will bring extra wonder to your zoos. From the icy wilderness of the North to the vibrant rainforests of the South, this exclusive collection will bring you closer to a host of new species, including the sleek and elusive Ocelot, the highly intelligent Coyote, and the small and social Bush Dog. Alongside these stunning additions, the Americas Animal Pack also features over 80 eye-catching scenery pieces alongside a brand-new campaign scenario, where you will help Dominic Myers in his adventure to set up a successful zoo in Mexico. SEVEN STUNNING NEW ANIMALS Expand your zoos with the following species: the elegant Ocelot with its spotted pattern, the Greater Rhea, the largest bird in the Americas with its iconic shape , the American Flamingo which is sure to add a splash of colour to any habitat, and the mischievous White-Faced Saki. This pack also introduces the clever and adaptable Coyote, the cunning Bush Dog which is known for spending time in both water and on land, and the Bighorn Sheep with its rugged charm. These species celebrate the diverse and rich wildlife that makes this part of the world so unique. Create unmissable habitats to delight both animals and guests and turn your zoo into a must-see attraction! OVER 80 INCREDIBLE NEW SCENERY PIECES This pack also features a variety of new scenery pieces inspired by the American continent. Create a rustic Southwestern feel with ranch gates and ironwork window guards. Add warmth with charming wall lanterns and streetlamps. Scenery also includes vibrant fabrics, such as a mixture of flags and canopy sets, as well as paper flowers and flags to bring a celebratory and colourful character to your zoos. With these new diverse scenery pieces, you can create a lively and exhilarating atmosphere that will captivate all who visit. AN EXCITING NEW CAMPAIGN SCENARIO Not everyone’s a hero, but everyone deserves a chance! You are tasked with helping the notorious Dominic Myers, a rough-around-the-edges businessman in his last-ditch attempt to set up a zoo in Mexico. Despite his reputation for being a money motivated individual, he has finally started to see a correlation between animal and guest happiness, and the money that can create. Now determined to turn things around and build something extraordinary for his cheetah Smudge; with the press on his tail and his every move scrutinised, Dominic needs you to navigate the chaos. Can you help him overcome the odds or will the heat be too much to bear?