Persian Nights: Sands of Wonders
In the absence of a mortally ill king, the Grand Vizier Zaved rules the kingdom with an iron fist, while a mysterious plague casts a dark shadow on the people of Persia. The young apothecary Tara decides do conduct her own investigation and discover the cause of the illnes before it's too late.