PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - The Wolf Pack
The Wolf Pack DLC for PAYDAY 2 symbolizes the return of two classic heists - the Counterfeit and Undercover jobs. It's finally time for Wolf to shine as the crew to goes to the Sunshine state in one job and pays the Taxman a visit in the other. This is the return of Bodhi's Pool Repair! Other than two heists, this DLC comes with a grenade launcher, a nail gun melee weapon, 2 songs, 4 masks, patterns, and more materials.