Paladins Season 4 Champion Bundle
Instantly unlock all six Champions released in Season 4 for one low price! This bundle contains Champion unlocks for Yagorath, Octavia, Vatu, Rei, Saati, and Azaan. Plus, you'll get an Emote, MVP, and unlocked Talents for all six Champions!