ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 Deluxe Edition - Pre-Order
Pre-Order ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 and get the following content as a bonus: - Dynasty Warriors Law Costume - Dynasty Warriors Hancock Costume - Vinsmoke Brothers Early Unlock The Deluxe Edition includes the following: - Full Game - Character Pass which includes 9 characters and the Charlotte Katakuri Early Unlock as a bonus ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 is the latest evolution of PIRATE WARRIORS action! The Pirate Warriors are back and bring with them a more explosive story, more environments and even crazier attacks in ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4. Choose from some of your favorite characters and take on a vast number of enemies through iconic moments from the One Piece anime.