NBA 2K Playgrounds 2 Golden Bucks Bundle - 7500 VC
This pack is only available with the purchase of the NBA 2K19 + NBA 2K Playgrounds 2 Bundle. Get 7,500 Golden Bucks – NBA 2K Playgrounds 2’s virtual currency – to purchase vanity items and swag packs for your players!