Monster Hunter Rise DLC Pack 7
Enhance your Monster Hunter Rise experience with the seventh DLC pack! This additional content includes: - "Fall Scarf" Hunter layered Armor Piece - "Fall Jacket" Hunter layered Armor Piece - "Fall Sleeves" Hunter layered Armor Piece - "Fall Waist" Hunter layered Armor Piece - "Fall Pants" Hunter layered Armor Piece - "Arlow" Hunter layered armor set - "Felyne Fall" Palico Layered Armor Set - "Canyne Fall" Palamute Layered Armor Set - "Acrobat" gesture set - "Unique" Pose Set - "Ghost" face paint - "Wide Eyeline" makeup - "Arlow Dreads" hairstyle - "Fluffy Long" hairstyle - Hunter Voice: Luchika - Hunter Voice: Arlow - "Monster & Elgado Music: Jazz Version" BGM - "Special Stickers 11" sticker set Note: The products included in this set can also be purchased separately. Please be careful of duplicate purchases. How to use this content: After purchase, speak to the Courier in the game and select Add-on Content to receive the content. Usage varies depending on the type of content, as listed below. - Layered Armor can be used in the Layered Armor Settings menu of the Item Box (Hunter armor) or Buddy Board (Palico and Palamute armor). Please note that layered armor is a "skin" which changes the appearance of the character without affecting their stats and abilities. - Face paint and hairstyles can be applied by selecting Change Appearance in the Item Box or when creating a character. - Gestures and stickers can be used from the Chat Menu, where you can also enter text into sticker speech bubbles. - Pose Sets can be used from the Start Menu or from the Camera option in the Pause Menu.