Mafia III – Judge, Jury & Executioner Weapons Pack
Sal Marcano and the Italian Mafia have done a bad, bad thing. In their pursuit of ultimate power they've wronged Lincoln Clay, the one man capable of dismantling everything. Now he's coming for them and he'll make damn sure they know it with three signature gold-laden weapons designed for one purpose… dismantling and destroying the Italian Mafia piece by crooked piece. The Exclusive Judge, Jury & Executioner Weapons Pack Includes: “The Praecisione” .30 Rifle: Judgment day is coming. With increased long-range accuracy you’ll strike fear into your enemies as you deliver justice from afar. “The Exterminatore” Shotgun: The jury is in and the Italian Mafia are guilty. With a higher firing rate and increased ammo capacity, this shotgun will guarantee they know you’ve arrived and their days are numbered. “The Silentium” Pistol: With an increased ammo capacity, this silenced weapon is the choice of the close-range executioner hell-bent on delivering high justice.