Liquid Cat (Windows)
Embrace two forms in this unique puzzle-platformer! As a solid cat, leap and run through treacherous platforming challenges. Then, dive into a pipe and transform into a liquid cat! Rotate the pipes to solve intricate puzzles and create a safe path to the exit. With 40 progressively difficult levels, Liquid Cat offers a refreshing blend of fast-paced action and brain-bending logic.