Download now to get access to Shazam! Movie Level Pack 1! Control your favorite characters based on the Shazam! film. Play as Billy Batson and Freddy Freeman to fight against the evil Dr. Sivana! Level Pack includes Shazam, Freddy Shazam, and more.