Download now to get access to the Aquaman Movie Level Pack 2! Aquaman must convince the 7 Kingdoms he is the one true King. Battle Orm as Aquaman and sway the Kingdom's allegiance! Level Pack includes Aquaman, Vulko, Trench, Murk, Brine King and Orm.