Download now to get access to the Aquaman Movie Level Pack 1! Control your favorite characters based on the DC Aquaman film! Aquaman and his half brother Orm square off in ritual combat to decide who will rule the underwater kingdom of Atlantis. Who will rule Atlantis? Choose to play as one of your favorite characters! This Level Pack includes: Aquaman, Mera, and more.