Kilgore
Before Fulgore and the Mark 03 units were introduced to the world, Ultratech created a line of failed cyborgs during the secret CCIX Program. These hulking battle machines bore twin overpowered chain guns that tended to overheat, making them unstable and unfit for service. But one cyborg—nicknamed Kilgore—became self-aware, and started rewriting his own software to account for this deficiency in his hardware. Saved from the scrapheap, this special unit has been brought out of retirement by ARIA to enforce her will…and Kilgore obeys.