Kane & Lynch 2 - Limited Edition Exclusive Content
Extend the multiplayer & Arcade mode experience with the exclusive Radio Tower map, new powerful weapons & 8 masks to conceal your identity. Exclusive weapons: N 77P Silenced – standard issue police revolver, PAC 10 silenced – a small MG and the TOQ Elite – advanced & highly illegal assault rifle.