Jack Victory Skin
Give Jack a new look with the equipable Victory Weapon Skins. This pack unlocks new skins for the Dual Pistols, Repulsor, and Survey Satellite. This Jack Victory Skin is exclusive to the Hunting Season 2. Please purchase the Hunting Season 2 to obtain this item.