Download and play as Raiden - The elder God of Thunder has sworn to defend the Earthrealm from any and all threats. As the inter-universal crisis brought about by Brainiac rings out across the multiverse, Raiden is summoned to fight the collector of worlds in order to protect both realms. Raiden knows that if this universe falls, his own universe will become Brainiac’s next target.