Immortals Fenyx Rising Adventurer's Starter Pack (3,000 Credits + Items)
Start your adventure off right! Contains 3000 Immortals Credits, Phosphor the Dragon, and a Potion Resources Pack. Can only be purchased once. Requires Immortal Fenyx Rising on applicable platform (download separately). Credits purchased on one platform are not redeemable on other platforms. This purchase is not eligible for refund.