Hot Wheels Forza Motorsport 7 Car Pack
This free pack for Forza Motorsport 7 celebrates Hot Wheels’ 50th Anniversary with seven exhilarating cars for you to customize and race. This pack includes the 1970 HW Chevrolet Corvette ZR-1, 1963 HW Volkswagen Beetle, 1969 HW Chevrolet Camaro Super Sport, 2012 HW Rip Rod, 1969 HW Twin Mill, 2005 HW Ford Mustang, and 2011 HW Bone Shaker. Once it is acquired, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Motorsport 7 garage, with no additional in-game credit cost. Requires Forza Motorsport 7 to play.