Episode 1: Paris invites you into all the glitz and glamour of the exclusive Sanguine fashion show, held at the Palais de Walewska under protection of private bodyguards. You must infiltrate the mansion either as a guest or by other means, then locate and eliminate both Viktor Novikov and partner Dalia Margolis, the joint hosts of the event. These two enigmatic celebrities are in fact ringleaders of a secretive criminal group named IAGO, dealing in the highly illegal sale of the elite’s most valuable global secrets. Episode 1: Paris includes the main story mission and its own opportunities, weapons, disguises, items, and live content including Escalation Contracts and Featured Contracts.