Heart of Ice Bundle
A selection of weapons themed around ice and snow, along with a Glacial Curse Inu pet to help warm the heart of any pirate. This bundle also contains 25,000 gold and 1000 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium, allowing you to purchase further festive finery.