Golf With Your Friends - Soaring Eagles Cosplay Pack
Take to the greens in true anime fashion with the Soaring Eagles Cosplay Pack! Commemorating five years of the definitely real light novel "Huh? Our New Golf Coach Is Made Of Gingerbread!?", this pack brings a collection of stylish, over-the-top cosmetics inspired by the totally real anime adaptation Soaring Eagles: Magical Girls on the Green! Join Princess Putt and her friends as they team up with the legendary Shining Condor to battle the villainous Devil Driver—while looking absolutely fabulous! Equip magical accessories and stylish gear to bring the anime aesthetic straight to the golf course. This pack includes: Floaties: SUPER MECHA HAND - Unleash your full power with this over-the-top mechanical masterpiece! Ramen Bowl - Carry the ultimate anime snack on your head—because why not? Hats: Calico Cat Girl – Embrace your inner neko with this adorable feline-inspired look. Ninjutsu Headband – Channel your ninja spirit and strike with precision! Princess Putt – Step onto the green with regal elegance, just like the magical heroine herself. Shining Condor – Soar to victory with the legendary warrior’s signature style! Trail: Speed Lines – Zoom across the course with anime-style motion blur! Stickers: Angry – Let the world know you’re NOT happy with that last shot. Dazed – Perfect for those "what just happened?!" moments. Focused – Lock in on your target with unbreakable determination. Kawaii – Radiate maximum cuteness on the course! Love – Send hearts flying to your fellow golfers. UwU – Because no anime-inspired pack is complete without it. Grab the Soaring Eagles Cosplay Pack now and golf with the power of anime on your side! Tanoshimi ma shou!