Galactic Civilizations III - Lost Treasures
Explore the galaxy and discover the secrets of long-forgotten worlds. Uncover lost treasures of the past, discover ancient technologies, and guide your empire into a new age of prosperity. How you choose to handle unexpected events and challenges will have a direct impact on how each newfound treasure functions within your empire.