Four Kings Casino: Instant VIP Pack
Lay your cards on the table with The Four Kings Casino Instant VIP Pack. This pack includes: - 2,500,000 Chips - Immediate VIP Access The purchase of this pack will give immediate VIP access and bonuses for the current month, plus one additional month. You will need to maintain your VIP status beyond the bonus period to continue to earn status bonuses and VIP Room access. Chips are our in-game currency which you can use to play any of the casino games on the gaming floor. Our VIP Room is a truly exclusive higher stakes area, which includes both Baccarat and Single Deck Blackjack – both only available in VIP. Game with the elite of Four Kings today!