Forza Horizon 3 Alpinestars Car Pack
This add-on features 7 new cars for you to collect, race, and customize including the 2017 Acura NSX, 2016 BMW M4 GTS, 2016 Dodge Viper ACR, 1967 Ford Falcon XR GT, 1990 Mazda Savanna RX-7, 1998 Nissan Silvia K's, and 1979 Talbot Lotus Sunbeam. Once the pack is purchased, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Horizon 3 garage, with no additional in-game credit cost. This add-on is one of the six monthly car packs included with the Forza Horizon 3 Car Pass.