Forza Horizon 2 Furious 7 Car Pack
The Furious 7 Car Pack features seven new cars from the movie Fast & Furious 7 for you to collect, race, and customize, including the Fast & Furious Editions of the 1970 Dodge Charger R/T, 2015 Dodge Challenger R/T, and the 2014 Maserati Ghibli S. Once the pack is purchased, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Horizon 2 garage, with no additional in-game credit cost. In addition, all players can enjoy instant access to this pack’s free bonus car, the 1998 Toyota Supra Fast & Furious Edition.