Fatigues (Naked Snake)
Standard-issue combat fatigues worn by Naked Snake during Operation Snake Eater. Wear on sandy surfaces or among greenery to blend in, making it harder for the enemy to spot you. * Can be used in "Standard" or "Naked" configuration. * Usable by Snake or male DD Soldiers. (Not usable in MGO) * You must proceed to a certain point in the story and meet the proper development requirements before this item can be developed.