Enlisted - M1928 USMC Squad
This pack includes: - A premium squad, consisting of four assaulters and one engineer for the USA Forces, armed with a Thompson M1928 USMC submachine gun; - 300 Gold The Thompson M1928 USMC is a variant of the Thompson M1928 submachine gun that was used by the United States Marine Corps (USMC). It is equipped with a .45 ACP caliber magazine with a capacity of 30 rounds.