DOA5LR Valentine's Day Costume - Pai
A sweet little costume to get your heart racing! Fall in love with your favorite characters all over again. Land a powerful hit to destroy the costume! This costume includes destructible functionality. *This costume is also included in the 34 item Valentine's Day Set. *You must have the latest update installed in order to use this content. *A free download of DOA5LR Costume Catalogs LR24 and 25 is required. *You must purchase the character before using this costume. Akira, Sarah, Pai, Jacky characters ⒸSEGA. Virtua Fighter is either a registered trademark or trademark of SEGA Corporation.