Digerati Indie Darling Bundle Vol. 1
The Sun and Moon The Sun and Moon, the winner of Ludum Dare 29, is a platformer with a unique mechanic: you can dive into the ground. Momentum is conserved but gravity is reversed, letting you fling yourself high into the air or deep beneath the surface. Three Fourths Home: Extended Edition A visual short story set in Nebraska, Three Fourths Home follows an extended conversation between Kelly and her family during a drive home through an intense thunderstorm. Welcome to Uncanny Valley – an unsettling story-driven survival horror where nothing is as it seems. Explore an isolated facility and solve its many mysteries, but be warned: the choices you make have meaningful consequences that will determine your fate. Play through multiple times to reveal all of Uncanny Valley’s darkest secrets. Slain: Back from Hell. A heavy metal inspired arcade combat game with stunning pixel art visuals, challenging old school gameplay and gore galore. Plus the most metal soundtrack you've ever heard!