Dead by Daylight: Cursed Legacy Chapter Windows
Cursed Legacy is a new Chapter for Dead by Daylight. It includes a Killer, The Oni, a Survivor,Yui Kimura and a Map. Purchasing the add-on will unlock its new Killer, new Survivor, and an exclusive item for the survivor. The Cursed Legacy Chapter includes a new map, the Sanctum of Wrath. The Oni is the new Killer. A former Samurai corrupted by the Entity and turned into a dark reflection of his inner angst, a hideous creature of rage, an embodiment of wrath and cruelty that reigns terror upon his victims. The new survivor is Yui Kimura. A rebel against traditions, a protector to those who cannot protect themselves, an exceptional motorcyclist who suddenly finds herself in an endless race for her life. The Cursed Legacy Chapter also features an exclusive cosmetic item: Yui's Pink Striped Top.